1. WPhosting ApS
WPhosting ApS, CVR-nr. 43211153 (herefter "WPhosting"), udbyder via hjemmesiden wphosting.dk en række ydelser, herunder webhosting, domænesalg, DNS service, serviceaftaler og webudvikling (herefter samlet benævnt "Produkter").
Kunden er den juridiske enhed, der via wphosting.dk køber et eller flere af WPhostings Produkter og i den forbindelse accepterer disse handelsbetingelser. Kunden accepterer samtidigt WPhostings Privatlivspolitik samt Cookiepolitik.
Medmindre andet klart fremgår af Produktbeskrivelsen, må WPhostings Produkter alene anvendes af Kunden til Kundens interne brug. Kunden må således ikke videresælge WPhostings Produkter.
2. Vedtagelse
Disse handelsbetingelser er vedtaget, når Kunden ved online køb har accepteret vilkårene, fortsat aktivt bruger Produkterne, eller hvis WPhosting på andet grundlag kan dokumentere, at Kunden har accepteret at være bundet af disse handelsbetingelser.
3. Produkter
Beskrivelsen af WPhostings Produkter findes på wphosting.dk.
Produktbeskrivelsen vil af WPhosting løbende blive opdateret og ændret, men alene med virkning for fremtidige køb.
I forhold til Kunden kan WPhosting ændre vilkårene for/indholdet af det Produkt, som Kunden har købt adgang til.
Pris, forudbetalingsinterval og indhold samt serviceniveau fremgår af den enkelte Produktbeskrivelse.
Kunden accepterer, at samtlige Produkter IKKE er indrettet til/egnet til at opbevare særlige kategorier af personoplysninger i, medmindre WPhosting udtrykkeligt har anført dette i Produktbeskrivelsen.
4. Valg af Produkt
Medmindre WPhosting mod betaling har rådgivet om valg af Produkt, er Kunden selv ansvarlig for, at det valgte Produkt opfylder Kundens behov.
5. Kundens applikationer, databaser og domæner
Ved Kundens applikationer forstås software, herunder hjemmesider, der anvender Produkter til at blive driftet på/fra og som er vendt mod Kunden eller Kundes brugere/kunder, og som ikke udbydes som shared service af WPhosting.
WPhosting har intet ansvar for opdateringer eller vedligeholdelse af Kundens applikationer, herunder databaser, medmindre det udtrykkeligt er anført i Produktbeskrivelsen.
Kunden indestår for, at Kunden har alle nødvendige licenser til de af Kundens egne applikationer, der til enhver tid anvender Kundens Produkter hos WPhosting.
Kunden forpligter sig til løbende at vedligeholde licenserne og friholde WPhosting for alle krav som følge af manglende eller utilstrækkelige licenser.
Kunden er eneansvarlig for forringelser af Produkternes performance, nedbrud og merarbejde, som kan henføres til Kundens applikationer/databaser eller ekstraordinært meget trafik til og fra Kundens applikationer. WPhostings merarbejde i forbindelse hermed faktureres Kunden.
Kunden er selv ansvarlig for rettidig betaling/fornyelse af eventuelle domæner, som anvendes sammen med Produkterne, medmindre domænerne er indkøbt af WPhosting på Kundens vegne. Er domænerne indkøbt af WPhosting, forudsætter rettidig betaling/fornyelse, at Kunden rettidigt har betalt til WPhosting. Hvis Kunden opsiger sit abonnement, får Kunden ikke refunderet nogen dele af betalingen for indkøb/fornyelse af domæner.
6. Trafik
Produkterne leveres som udgangspunkt med ubegrænset trafik, men WPhosting har til enhver tid ret til, uden varsel, at begrænse Kundens trafik til og fra Kundens applikationer.
WPhosting kan med et varsel på 1 måned indføre betaling for trafik til og fra Kundens applikationer, herunder for bestemte typer af trafik.
7. Plads
Produkterne sælges med den mængde plads, der fremgår af Produktbeskrivelserne.
Det er Kundens ansvar at tilkøbe yderligere plads i god tid, inden pladsen er opbrugt, ved at opgradere til et større webhotel eller server.
8. Licenser
WPhosting stiller alene licenser til rådighed for Kunden, som indgår som en integreret del af de Produkter, som WPhosting har givet Kunden adgang til.
Licenserne betales af WPhosting til licensgiver for en given periode ad gangen. Der kan derfor i den følgende periode forekomme reguleringer af licensbetaling som følge af Kundens ændrede brug af Produkterne, da betaling under de licenser, WPhosting stiller til rådighed, er baseret på Kundens oplysninger om Kundens brug. Hvis Kundens brug ændrer sig, har WPhosting ret til med tilbagevirkende kraft at opkræve ekstrabetaling hos Kunden for de manglende licenser, som WPhosting ikke har fået afregnet for, som følge af Kundens ændrede brug.
Selv ved ophør med brug af Produkter har WPhosting ret til at kræve betaling for brug af licenser, som Kunden – uanset grund – ikke har betalt for.
WPhosting er også berettiget til uden varsel at forhøje Kundens løbende priser med et beløb svarende til de ekstra licenser, som Kundens ændrede brug udløser betaling for.
Kunden er eneansvarlig for at have de nødvendige licenser til Kundens egne applikationer og databaser, herunder at licenserne giver Kunden ret til at få driftet applikationerne og databaserne.
Kunden er også eneansvarlig for at have de nødvendige licenser og tilladelser til alt indhold i Kundens databaser m.v.
9. Abonnement
Medmindre andet fremgår af Produktbeskrivelsen, køber Kunden Produkterne i en forudbetalt abonnementsperiode.
Opsigelse af produkt skal ske inden næste fornyelse. Ved månedlig betaling skal opsigelse ske mindst 30 dage inden næste fornyelse.
10. Ibrugtagning og reklamation
Kunden anses for at have taget et Produkt i brug, når Kunden har modtaget de nødvendige logininformationer fra WPhosting.
Reklamation over eventuelle fejl og mangler skal være modtaget af WPhosting senest 5 hverdage efter, at Kunden har modtaget logininformation.
Er der mangler ved Produkterne, har WPhosting ret til at vælge, hvordan fejlen/manglen rettes, herunder ved en opdatering, ved en workaround eller ved at Kunden flyttes til et andet driftsmiljø.
WPhosting skal rette væsentlige fejl og mangler inden for rimelig tid og ikke senere end 5 hverdage efter, at WPhosting er blevet gjort bekendt med fejlen/manglen.
Mindre væsentlige fejl og mangler skal WPhosting rette senest 10 hverdage efter, at WPhosting er blevet gjort bekendt med fejlen/manglen.
11. Serviceniveau
Serviceniveauerne for de enkelte Produkter fremgår af Produktbeskrivelsen.
12. Sikkerhed
Produkterne indeholder de sikkerhedsfunktioner, der udtrykkeligt er beskrevet under de enkelte Produkter.
13. Backup
WPhostings forpligtelse til at tage backup og måden det bliver gjort på er ikke en garanti for komplet datasikkerhed, men blot en funktion. Kunden skal selv sikre egen backup af alle data.
Kunden accepterer, at WPhosting IKKE tager backup af følgende filtyper:
- zip, rar, tar.gz, tar, gz, 7z, bz2, jpa, sql
Genindlæsning fra backup af Kundens applikationer/data kan enten gøres af Kunden selv eller af WPhosting som en betalbar konsulentydelse.
Kunden er gjort opmærksom på og accepterer, at genindlæsning kan tage betydelig tid, afhængig af mængden af data, hvorfor Kunden ved en genindlæsning må påregne betydelige driftsforstyrrelser.
Kunden må ikke opbevare backuparkiver på sit webhotel, da webhotellet i forvejen bliver sikkerhedskopieret mindst dagligt 14 dage bagud.
14. Rettigheder
WPhosting har ingen rettigheder til Kundens data bortset fra retten til at anvende dem til statistiske og driftsmæssige forhold i anonymiseret form.
15. Support og konsulentydelser
I WPhostings standardprodukter indgår begrænset e-mail support, der ydes i WPhostings sædvanlige åbningstid på alle hverdage.
Alle telefoniske henvendelser til WPhosting omkring brugen af WPhostings standardprodukter vil blive betragtet som en anmodning om konsulentbistand. Konsulentbistand afregnes per påbegyndt halve time til WPhostings standardtakst.
WPhostings standard timepriser afhænger af, hvornår Kunden anmoder om bistanden.
Alle konsulentydelser leveres som remote ydelser.
16. Behandling af personoplysninger
Kunden har ansvaret for at overholde lovgivningens krav om behandling af personoplysninger, herunder:
- At påse, at Kunden lovligt kan behandle personoplysninger i de applikationer/databaser, der anvender/hører til Produkterne.
- At sikre sig tredjemands samtykke til behandlingen, hvis det er påkrævet.
- Inden for de i lovgivningen fastsatte tidsfrister at besvare henvendelser om indsigt/udlevering af personoplysninger.
- At påse, at personoplysningerne vedligeholdes og om nødvendigt slettes.
Kunden er gjort bekendt med og accepterer, at WPhostings bistand til opfyldelse af Kundens forpligtelser er betalbare konsulentydelser.
17. Databehandleraftale
WPhosting behandler som led i levering af Produkterne til Kunden personoplysninger, jf. Forordning 2016/679 ("Forordningen"), hvorfor følgende databehandleraftale er aftalt:
WPhosting udfører følgende behandlinger for Kunden: Opbevaring, transmittering, kopiering, herunder til og fra backup, visning og ændring (i forbindelse med backup).
Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordningen for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
WPhosting skal overholde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med WPhostings overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
WPhosting skal have ret til, for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger, mod at WPhosting ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden mindst 30 dage før det påtænkte skifte, så Kunden kan nå at komme med indsigelser mod den påtænkte ændring.
WPhosting påser, at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i Forordningen og forpligtelserne i dette afsnit. WPhosting må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger, der er nødvendige for at WPhosting kan opfylde indgåede aftaler med Kunden jf. ovenfor, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til WPhosting. Som minimum er WPhosting altid berettiget til at foretage følgende behandlinger:
- Opbevaring, transmittering, kopiering, herunder til og fra backup og visning.
Hvis Kunden ikke instruerer WPhosting om andet, er WPhosting berettiget og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest tre måneder efter, at forretningsforholdet mellem Parterne er endeligt ophørt.
Da der er tale om en selvbetjeningsløsning, accepterer Kunden, at WPhosting ikke er bekendt med hvilke kategorier af registrerede, WPhosting behandler oplysninger om. WPhosting har lagt til grund, at der alene behandles personoplysninger for kunder og brugere og ikke andre typer af registrerede.
Kunden accepterer, at Kunden IKKE må anvende Produkterne til behandling, herunder opbevaring af personlige oplysninger omfattet af artikel 9 i Forordningen (særlige kategori af personoplysninger, så som helbredsoplysninger, biometriske data etc.), da Produkterne ikke er indrettet hertil. Det er således alene Kundens ansvar, hvis Kunden anvender Produkterne i strid med disse handelsbetingelser.
Hvis der sker ændringer i de kategorier af personoplysninger eller kategorier af registrerede, som WPhosting behandler for Kunden, skal Kunden straks underrette WPhosting herom.
18. Udlevering af data
Kunden kan anvende WPhostings selvbetjeningsløsning til at udlæse data fra sine applikationer/databaser.
WPhostings bistand med udlæsning af data afregnes som konsulentbistand.
19. WPhostings generelle garanti
WPhosting garanterer, at alle WPhostings ydelser er og vil blive udført i overensstemmelse med god IT‑skik.
20. Priser og deres regulering
WPhostings priser er angivet i danske kroner inkl. moms og afgifter, der tillægges ved fakturering.
De af WPhostings oplyste priser er gældende i abonnementsperioden fra Kundens køb.
Ved oprettelsen af et produkt betaler Kunden et oprettelsesgebyr. Størrelsen af oprettelsesgebyret er anført ud for det enkelte produkt.
Hvis Kunden ændrer omfanget af sin brug af produkterne, vil der ske en tilpasning af priserne. Prisændringen træder i kraft samtidig med den udvidede brug af produkterne.
WPhostings priser reguleres løbende i takt med stigningen af driftsomkostninger.
Herudover kan WPhosting regulere de aftalte priser ved førstkommende fornyelse af et abonnement.
21. Betaling og betalingsbetingelser m.v.
WPhosting fremsender alle fakturaer og rykkerskrivelser til Kunden via e-mail. Betalingsbetingelserne er 8 dage netto fra fakturaens modtagelse.
Medmindre andet er specifikt angivet, skal alle betalinger foretages med et betalingskort. Såfremt det er muligt, vil betalinger for fakturaer blive trukket automatisk på Kundens registrerede betalingskort.
Betaling via bankoverførsel er som udgangspunkt ikke tilgængeligt, men kan efter særskilt aftale tilbydes.
WPhosting opkræver rykkergebyrer, hvis der udsendes rykkere til kunden på grund af manglende betaling.
Ved for sen betaling kan WPhosting pålægge betalingen morarente, svarende til rentelovens bestemmelser herom.
Ved manglende betaling ophæves alle garantier, herunder servicemål- og oppetid, responshastighed og eventuel ret til support, midlertidigt indtil 3 dage efter modtaget betaling. Endvidere har WPhosting, hvis der ikke er betalt efter udsendelse af RYKKER 1, ret til uden yderligere varsel at lukke for Kundens adgang til produkterne. Adgang vil herefter først blive reetableret, når Kunden har betalt alle skyldige beløb og har forudbetalt for to måneder, hvoraf den ene måned skal tjene WPhosting som sikkerhed for fremtidige rettidig betaling. Hvis rettidig betaling herefter udebliver igen, har WPhosting uden varsel ret til at lukke for Kundens adgang og modregne i forudbetalingen.
22. Login og logning
Kunden får adgang til sine produkter hos WPhosting via et login, som WPhosting sender til den af Kunden oplyste e-mail.
Kunden er ansvarlig for enhver brug af de tilsendte logininformationer, herunder alle ændringer der bliver foretaget i Kundens produkt(er), som udløser merbetaling fra Kunden til WPhosting samt enhver brug af produkterne, som skyldes brug af Kundens logininformationer.
Kunden kan selv ændre sine logininformationer m.v., hvilket Kunden opfordres til straks at gøre, når Kunden fra WPhosting har modtaget logininformationerne.
WPhosting tilgår normalt alene Kundens produkter/applikationer/data efter udtrykkelig forudgående aftale med Kunden.
Al tilgang til Kundens produkter bliver logget, så det kan dokumenteres, hvem der har tilgået produkterne.
23. Ansvar og ansvarsbegrænsning
Kunden er eneansvarlig for enhver brug af Produkterne, herunder adgangen til Produkterne.
Kunden skal friholde WPhosting for ethvert krav og enhver omkostning, som WPhosting måtte blive påført som følge af Kundens brug af produkterne, herunder men ikke udelukkende, Kundens overtrædelse af disse handelsbetingelser.
Kunden er eneansvarlig for de data, der lagres i de til Kundens applikationer tilhørende databaser, deres ændring, eventuel sletning, m.v.
WPhosting er ikke ansvarlig for manglende adgang til Produkterne, som skyldes:
- Kundens eget IT-miljø ikke understøtter/muliggør adgang til konfigurationen.
- Kundens kunder eller bruger ikke kan få adgang som følge af forhold, som WPhosting ikke er ansvarlig for.
- Manglende opdatering/vedligeholdelse af Kundens applikationer.
- Opdateringer af Kundens Applikationer, som ikke er foretaget af WPhosting.
- Manglende adgang til Internettet uanset årsag.
- Alle former for angreb mod WPhostings driftscenter.
- Brud på alle typer af kabler.
- Unaturligt meget trafik.
- Forhold af sådanne ekstraordinære omstændigheder, som WPhosting eller deres underleverandører ikke er herre over, og som man ikke ved denne aftales indgåelse med rimelighed kunne eller burde have forudset og ej heller burde have undgået eller overvundet.
WPhosting er ansvarlig efter dansk rets almindelige regler, men kan IKKE gøres ansvarlig for indirekte tab, herunder driftstab, tab af profit, tab som følge af, at Kunden udsættes for cyber crime, og tab af data.
WPhostings samlede erstatningsansvar overfor Kunden er begrænset til et beløb svarende til de forudgående 12 måneders betaling fra Kunden.
24. Forsikringsforhold
WPhosting har tegnet sædvanlig forsikring mod ansvar, herunder for tab af data, gennem et anerkendt dansk forsikringsselskab.
WPhosting har udarbejdet katastrofeberedskabsplaner i samarbejde med WPhostings forsikringsselskab.
WPhosting har etableret rutiner, der sikrer hurtig adgang til Kundens konfiguration ved nedbrud.
Kunden bør tegne egen forsikring mod datatab, driftstab, cyber crime etc.
25. Sikkerhedsrevision
Kundens interne og eksterne revisor har ret til at foretage varslet og ledsaget sikkerhedsrevision hos WPhosting og dennes underleverandører.
Tidsforbrug i forbindelse med en sikkerhedsrevision faktureres Kunden, jf. den til enhver tid gældende prisliste/underleverandørens prisliste.
26. Kommunikation
WPhosting kan anvende Kundens e-mail til al kommunikation, herunder til servicemeddelelser, påkrav og rykkere samt meddelelser om nyheder eller andre ydelser, som WPhosting udbyder.
27. Ikke tilladt brug af Produkterne
Følgende brug af Produkterne er IKKE tilladt og udgør en alvorlig overtrædelse af disse vilkår. En overtrædelse, der jf. punkt 30, kan medføre lukning af Kundens adgang og/eller betaling af et gebyr.
I gentagelsestilfælde vil en eller flere af nedenstående overtrædelser medføre øjeblikkelig opsigelse af alle aftaler med Kunden og nedlukning af alle produkter:
- Kunden må ikke bruge Produkterne til alle former for kriminelle aktiviteter, herunder enhver form for cyber crime.
- Andre former for ulovlige aktiviteter.
- Krænkelser af tredjemands rettigheder, herunder men ikke udelukkende, ophavsret og andre typer af immaterielle rettigheder samt lov om forretningshemmeligheder.
- Drift af pornografisk virksomhed.
- Opbevaring af pornografisk materiale af enhver art.
- Udbud af tjenester, som kræver tilladelse af en spilmyndighed.
- Udsending af store nyhedsbreve med mere end 100 modtagere, samt udsending af spam.
- Drift af virksomhed med udbud af spil-hosting, spil-server, spil-database, spil-integration.
- Backup, herunder af data som ikke er tilgængelig via hjemmeside.
- Trusler eller chikane imod enkeltpersoner, organisationer eller virksomheder.
- Overtrædelse af moms- og skattelovgivningen.
WPhosting har ret, men ikke pligt til at scanne Kundens Produkter for krænkende materiale.
Modtager WPhosting en henvendelse fra rettighedshavere, krænkede personer/organisationer/virksomheder eller myndigheder om, at Kunden anvender produkterne i strid med ovenstående, så retter WPhosting straks henvendelse til Kunden med henblik på at få Kundens stillingtagen til den påståede brug. Samtidig undersøger WPhosting selv, om Kunden efter WPhostings opfattelse har overtrådt disse vilkår.
Hvis Kundens redegørelse ikke er tilfredsstillende, eller WPhosting selv konstaterer, at Kunden har krænket disse handelsbetingelser, eller hvis dokumentation for en krænkelse, efter WPhostings rimelige vurdering, er tilstrækkelig, har WPhosting ret til at lukke for Kundens adgang og nedtage alle offentlige sider. Lukning og nedtagning fortsætter, indtil Kunden overfor WPhosting har dokumenteret, at Kundens brug ikke længere overtræder disse handelsbetingelser.
Hvis Kunden ikke kan dokumentere dette inden en rimelig tidsramme, som fastsættes af WPhosting, forbeholder WPhosting sig ret til at opsige aftalen med øjeblikkelig virkning og permanent lukke for Kundens adgang til produkterne. Eventuelle omkostninger i forbindelse med genåbning eller genoprettelse af tjenesterne vil blive pålagt Kunden.
28. Affiliate program
Alle WPhosting kunder kan aktivere vores affiliate program via vores kundecenter. Med dette program får hver affiliate et unikt link, som kan deles med eventuelle købere af WPhosting produkter.
Vi giver en bonus på 15% for alle webhostingprodukter på første ordre pr. kunde.
Et lead er kun gyldigt efter 30 dage uden refundering/opsigelse, samt ved betalt ordre.
Affiliate programmet må ikke bruges til egen fordel, fx ved selv at klikke på det unikke link og tjene bonus på egne købte produkter.
Der skal optjenes mindst 1.000 DKK før en udbetaling kan udføres.
For at få udbetalt bonus, klik på “Anmod om udbetaling” i affiliate-sektionen. Dette opretter en supportsag, hvor du vedhæfter en faktura til WPhosting ApS med løbende måned + 1 måned betalingsfrist. Beløbet skal være med moms inkluderet. Din affiliate saldo er allerede med moms inkluderet, og du skal derfor ikke tillægge yderligere 25% moms.
Affiliate bonus kan også udbetales som kredit til din kundecenter konto, som kan bruges til betaling af faktura udstedt af WPhosting.
29. Ændring af handelsbetingelser
WPhosting kan ændre disse handelsbetingelser helt eller delvist med et varsel på 1 måned.
Hvis ændringer er meget byrdefulde overfor Kunden, skal WPhosting dog give et varsel på 2 måneder.
30. Opsigelse, lukning af adgang, ophævelse og ophør
Aftalen om brug af et Produkt kan af Kunden bringes til ophør med 30 dages skriftligt varsel for produkter med månedlig fornyelse. Øvrige abonnementsperioder kan opsiges inden næste fornyelse.
Er der tale om et abonnement, skal varslet afgives inden ophør af abonnementsperioden, ellers sker der automatisk fornyelse med faktura og automatisk kortbetaling.
WPhosting kan bringe brugen af et produkt til ophør med et varsel på 3 måneder.
WPhosting kan uden varsel lukke for Kundens adgang til produkterne, hvis:
- Kunden ikke betaler skyldige beløb ved forfald. WPhosting kan efter at have sendt en rykker, lukke for Kundens adgang. Adgangen åbnes først igen, når Kunden har betalt samtlige skyldige beløb, inklusiv et gebyr på 250 kroner for lukningen.
- Kunden har anvendt Produkterne i strid med denne aftale jf. punkt 27.
Ved ophør af Produkter vil Kundens konto og alle tilhørende data blive slettet med øjeblikkelig virkning. Det påhviler alene Kunden at sikre en backup af de data, som Kunden ønsker at bevare. WPhosting kan under ingen omstændigheder holdes ansvarlig for tab af data i forbindelse med ophør af Produkter. WPhosting tilbyder konsulentbistand til indsamling og overførsel af Kundens data i henhold til de gældende timesatser.
WPhostings bistand ved ophør
WPhosting skal på begæring fra Kunden yde relevant assistance i forbindelse med afviklingen af kundeforholdet.
Denne bistand afregner WPhosting til Kunden ved anvendelse af den enhver tid gældende pris for bistand af den pågældende art. WPhosting kan forinden bistanden ydes kræve sikkerhed for betalingen.
31. Tavshedspligt
Parterne samt deres personale, underleverandører og rådgivere skal iagttage ubetinget tavshed med hensyn til enhver oplysning om den anden Parts forretningshemmeligheder, forretningskoncepter, forretningsforbindelser og andre fortrolige forhold, der kommer til deres kendskab i forbindelsen med etableringen, driften og afviklingen af denne aftale. Er Kunden en offentlig myndighed eller er Kunden underlagt tavshedspligt, skal Kundens ansatte dog i stedet overholde reglerne om fortrolighed og tavshedspligt.
Tavshedspligten omfatter ikke (I) videregivelse med skriftlig tilladelse fra den beskyttede Part, (II) videregivelse, der kræves af en offentlig myndighed i henhold til gældende lovgivning og (III) videregivelse til brug for løsning af en konflikt mellem Parterne.
Ovennævnte oplysninger må Parterne kun opbevare, anvende og formidle som led i opfyldelse af deres forpligtelser overfor hinanden.
32. Overdragelse af kundeforhold
WPhosting kan frit overføre hele kundeforholdet til tredjemand uden forudgående skriftligt samtykke fra Kunden.
Kunden kan overdrage rettigheder og forpligtelser i henhold til denne aftale til tredjemand ved at kontakte support.
Senest opdateret: 1. september 2024